Pomoc techniczna
Masz pytanie?
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania dotyczące działania systemu KonektoSmart.
Najczęściej zadawane pytania
Jak skonfigurować wysyłanie wiadomości e-mail z własnego serwera poczty?
Z poziomu systemu KonektoSmart możesz wysyłać do swoich klientów wiadomości e‑mail przy pomocy własnego serwera poczty. Aby to zrobić, musisz dokonać konfiguracji serwera SMTP. Poniżej znajdziesz wskazówki jak to zrobić.
Okno konfiguracji poczty w sekcji Ustawienia w panelu biura księgowego
W opisie technicznym poczty z której korzystasz, powinien znajdować się:
- adres SMTP serwera pocztowego,
- port dla domeny na której jest poczta,
- rodzaj połączenia.
Po zalogowaniu do KonektoSmart, należy kliknąć w ikonkę postaci znajdującą się w prawym górnym rogu ekranu (1). Otworzy się menu z którego wybieramy “Ustawienia” (2). Z menu znajdującego się po lewej stronie wybieramy zakładkę “Konfiguracja e-mail” (3). W tej sekcji należy uzupełnić wymagane dane wraz z loginem do Twojej poczty np. adam.nowak oraz hasłem do niej.
Adres nadawcy to adres e-mail, z którego będzie wysyłana poczta i na który Twoi klienci będą mogli odpowiadać w koresponcencji, np. adam.nowak@poczta.pl.
Dane konfiguracyjna dla popularnych serwisów pocztowych
Gmail
Adres serwera SMTP: smtp.gmail.com
Port: 587
Użyj połączenia szyfrowanego: TLS
Interia.pl
Adres serwera SMTP: poczta.interia.pl
Port: 587
Użyj połączenia szyfrowanego: brak
Onet.pl
Adres serwera SMTP: smtp.poczta.onet.pl
Port: 465
Użyj połączenia szyfrowanego: SSL
Wp.pl
Adres serwera SMTP: smtp.wp.pl
Port: 465
Użyj połączenia szyfrowanego: SSL
o2.pl
Adres serwera SMTP: poczta.o2.pl
Port: 587
Użyj połączenia szyfrowanego: brak
Jak zacząć korzystanie z KonektoSmart?
Aby rozpocząć, musisz się zarejestrować poprzez formularz rejestracyjny
Po założeniu konta w serwisie otrzymasz e-mail z linkiem do pobrania KonektoSync, który pobierze dane z Twojego programu księgowego i pokaże je w systemie KonektoSmart. Jest to czynność jednorazowa, aktualizacja danych będzie odbywała się automatycznie. Po otwarciu pliku z KonektoSync musisz go zainstalować według wskazówek na ekranie.
Czy okres próbny wiąże się ze zobowiązaniami?
Nie. Przez jeden miesiąc korzystasz z funkcji całkowicie za darmo. Po zakończeniu okresu próbnego masz 14 dni na przejście do pełnej wersji systemu. Po tym czasie Twoje dane są usuwane i nie ma możliwości przywrócenia konta.
Jak naliczane są opłaty?
W KonektoSmart nie masz żadnej długoterminowej umowy.
Opłata podstawowa naliczana jest od każdej aktywnej firmy, bez względu na to ilu posiada użytkowników w systemie. W panelu dla biura księgowego znajdziesz przejrzyste statystyki firm, które faktycznie używają systemu. Jeśli wybierzesz dodatkowe opcje, jak na przykład nazwa Twojej firmy w aplikacji mobilnej, zostanie to ujęte w jednej fakturze.
Co jeśli na liście obsługiwanych programów nie ma tego, z którego korzystam?
Nadal jednak możesz korzystać z KonektoSmart, ręcznie uzupełniając dane, które w systemie zobaczą Twoi klienci.
Mam problem z zalogowaniem się - widzę komunikat "Nieprawidłowy e-mail lub hasło" mimo wpisania poprawnych danych
Czy podczas okresu próbnego mogę korzystać ze wszystkich funkcji systemu?
Korzystanie z KonektoSmart podczas bezpłatnego okresu próbnego wiąże się z pewnymi ograniczeniami:
Maksymalna liczba firm w systemie: 100
Ograniczona przestrzeń dyskowa: 5GB
Brak możliwości korzystania z kanału komunikacji SMS.
Każda z firm znajdujących się w systemie może wystawić maksymalnie 10 faktur z naszego modułu. Po okresie testowym moduł ten jest opcjonalny (można go włączyć lub wyłączyć dla każdego klienta) i wiąże się z naliczaniem opłat wg cennika.
W każdym momencie możesz przejść do pełnej wersji systemu, a opłata podstawowa naliczana będzie dopiero po zakończeniu okresu testowego.
Czy mogę przejść na pełną wersję systemu podczas trwania okresu testowego?
Jak dodać logo własnego biura rachunkowego?
Po zalogowaniu do KonektoSmart, należy kliknąć w ikonkę dane biura i otworzyć edycję danych. W części “Identyfikacja wizualna” możesz ustawić własne logo.
Okno danych w sekcji Ustawienia w panelu biura księgowego
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie - skontaktuj się z nami