Pomoc techniczna

Masz pytanie?

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania dotyczące działania systemu KonektoSmart.

Najczęściej zadawane pytania

Jak skonfigurować wysyłanie wiadomości e-mail z własnego serwera poczty?

Z poziomu systemu KonektoSmart możesz wysyłać do swoich klientów wiadomości e‑mail przy pomocy własnego serwera poczty. Aby to zrobić, musisz dokonać konfiguracji serwera SMTP. Poniżej znajdziesz wskazówki jak to zrobić.

Konfiguracja SMTP

Okno konfiguracji poczty w sekcji Ustawienia w panelu biura księgowego

W opisie technicznym poczty z której korzystasz, powinien znajdować się:

  • adres SMTP serwera pocztowego,
  • port dla domeny na której jest poczta,
  • rodzaj połączenia.

Po zalogowaniu do KonektoSmart, należy kliknąć w ikonkę postaci znajdującą się w prawym górnym rogu ekranu (1). Otworzy się menu z którego wybieramy “Ustawienia” (2). Z menu znajdującego się po lewej stronie wybieramy zakładkę “Konfiguracja e-mail” (3). W tej sekcji należy uzupełnić wymagane dane wraz z loginem do Twojej poczty np. adam.nowak oraz hasłem do niej.

Adres nadawcy to adres e-mail, z którego będzie wysyłana poczta i na który Twoi klienci będą mogli odpowiadać w koresponcencji, np. adam.nowak@poczta.pl.

Dane konfiguracyjna dla popularnych serwisów pocztowych

Gmail

Adres serwera SMTP: smtp.gmail.com

Port: 587

Użyj połączenia szyfrowanego: TLS

Interia.pl

Adres serwera SMTP: poczta.interia.pl

Port: 587

Użyj połączenia szyfrowanego: brak

Onet.pl

Adres serwera SMTP: smtp.poczta.onet.pl

Port: 465

Użyj połączenia szyfrowanego: SSL

Wp.pl

Adres serwera SMTP: smtp.wp.pl

Port: 465

Użyj połączenia szyfrowanego: SSL

o2.pl

Adres serwera SMTP: poczta.o2.pl

Port: 587

Użyj połączenia szyfrowanego: brak

Jak zacząć korzystanie z KonektoSmart?

Aby rozpocząć, musisz się zarejestrować poprzez formularz rejestracyjny

Po założeniu konta w serwisie otrzymasz e-mail z linkiem do pobrania KonektoSync, który pobierze dane z Twojego programu księgowego i pokaże je w systemie KonektoSmart. Jest to czynność jednorazowa, aktualizacja danych będzie odbywała się automatycznie. Po otwarciu pliku z KonektoSync musisz go zainstalować według wskazówek na ekranie.

Czy okres próbny wiąże się ze zobowiązaniami?

Nie. Przez dwa miesiące korzystasz z podstawowych funkcji całkowicie za darmo. Po zakończeniu okresu próbnego masz 14 dni na przejście do pełnej wersji systemu. Po tym czasie Twoje dane są usuwane i nie ma możliwości przywrócenia konta.

Jak naliczane są opłaty?

W KonektoSmart nie masz żadnej długoterminowej umowy.

Opłata podstawowa naliczana jest od każdej aktywnej firmy, bez względu na to ilu posiada użytkowników w systemie. W panelu dla biura księgowego znajdziesz przejrzyste statystyki firm, które faktycznie używają systemu. Jeśli wybierzesz dodatkowe opcje, jak na przykład nazwa Twojej firmy w aplikacji mobilnej, zostanie to ujęte w jednej fakturze.

Co jeśli na liście obsługiwanych programów nie ma tego, z którego korzystam?

Stale pracujemy nad poszerzaniem listy programów z których KonektoSmart może pobierać dane, jeśli jednak nie uwzględniliśmy jeszcze Twojego, napisz do nas na adres:  i zgłoś swoje zapotrzebowanie. Każdą wiadomość rozpatrujemy indywidualnie.

Nadal jednak możesz korzystać z KonektoSmart, ręcznie uzupełniając dane, które w systemie zobaczą Twoi klienci.

Mam problem z zalogowaniem się - widzę komunikat "Nieprawidłowy e-mail lub hasło" mimo wpisania poprawnych danych

Możliwe, że Twoje konto zostało zablokowane, skontaktuj się naszym działem technicznym - 

Czy podczas okresu próbnego mogę korzystać ze wszystkich funkcji systemu?

Korzystanie z KonektoSmart podczas 2 miesięcznego, bezpłatnego okresu próbnego wiąże się z pewnymi ograniczeniami:

Maksymalna liczba firm w systemie: 100

Ograniczona przestrzeń dyskowa: 5GB

Twoi klienci mogą korzystać z opcji wystawiania faktur, ale tworzone przez nich dokumenty będą oznaczone jako "wzór".

W każdym momencie możesz przejść do pełnej wersji systemu, a opłata podstawowa naliczana będzie dopiero po zakończeniu okresu testowego.

Czy mogę przejść na pełną wersję systemu podczas trwania 2 miesięcznego okresu testowego?

Tak. W każdym momencie możesz przejść do pełnej wersji systemu, a opłata podstawowa naliczana będzie dopiero po 2. miesiącach od momentu rejestracji - zapłacisz tylko za korzystanie z opcji dodatkowych, takich jak np. wystawianie faktur przez Twoich klientów.

Jak dodać logo własnego biura rachunkowego?

Po zalogowaniu do KonektoSmart, należy kliknąć w ikonkę dane biura i otworzyć edycję danych. W  części “Identyfikacja wizualna” możesz ustawić własne logo.

Konfiguracja SMTP

Okno danych w sekcji Ustawienia w panelu biura księgowego

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie - skontaktuj się z nami