Polityka prywatności

Szanujemy prawo do prywatności kontaktujących się z nami osób, w szczególności dbamy o ochronę Państwa danych osobowych oraz stosujemy odpowiednie rozwiązania organizacyjne i techniczne zapobiegające ingerencji w Państwa prywatność przez osoby trzecie. Nasze działania są ukierunkowane na zagwarantowanie Państwu poczucia pełnego bezpieczeństwa na poziomie odpowiednim do obowiązującego prawa, w tym:

  • 1. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej RODO);

  • 2. ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;

  • 3. ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne.

Poniżej prezentujemy Politykę prywatności stosowaną przez serwis KonektoSmart. W naszym serwisie znajdą Państwo również informacje dotyczące Polityki cookies oraz Klauzule informacyjne związane z ochroną danych osobowych.

Polityka prywatności w serwisie internetowym KonektoSmart

Niniejszy dokument dotyczy przetwarzania oraz ochrony danych osobowych dotyczących Użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z serwisu Konekto Smart (zwany dalej „Serwisem”).

Szanujemy prawo do prywatności Użytkowników naszego Serwisu. W szczególności dbamy o ochronę ich danych osobowych oraz stosujemy odpowiednie rozwiązania organizacyjne i techniczne zapobiegające ingerencji w prywatność Użytkowników przez osoby trzecie. Nasze działania są ukierunkowane na zagwarantowanie Użytkownikowi poczucia pełnego bezpieczeństwa na poziomie odpowiednim do obowiązującego prawa.

Korzystanie z Serwisu jest realizowane za pomocą bezpiecznego protokołu SSL, który istotnie zwiększa ochronę transmisji danych w sieci Internet.

Użytkownikom bezpośrednie dotarcie do innych stron internetowych bądź też podczas korzystania z Serwisu w urządzeniu Użytkownika mogą być dodatkowo umieszczone pliki Cookies pochodzące od innych podmiotów w szczególności od dostawców takich jak: Facebook, Google, w celu umożliwienia Państwu skorzystania z funkcjonalności Serwisu zintegrowanych z tymi serwisami. Każdy z dostawców określa zasady korzystania z plików Cookies w swojej polityce prywatności w związku z czym nie mamy wpływu na prowadzoną przez dostawców politykę prywatności oraz wykorzystywania plików Cookies.

Ze względów bezpieczeństwa zalecamy, aby przed skorzystaniem z zasobów oferowanych przez inne strony internetowe lub serwisy, każdy Użytkownik zapoznał się z dokumentem dotyczącym polityki prywatności oraz wykorzystywania plików Cookies, jeżeli zostały one udostępnione, a w razie ich braku skontaktował się z administratorem danej strony lub serwisu w celu uzyskania informacji w tym zakresie.

Słowniczek pojęć:

  • 1. log systemowy - jest to informacja, jaką przekazuje serwerowi komputer Użytkownika przy każdym połączeniu, może zawierać różne dane (np. adres IP), z których można mniej lub bardziej dokładnie ustalić skąd nastąpiło połączenie,

  • 2. adres IP - indywidualny numer, który z reguły posiada każdy komputer podłączony do Internetu, adres IP może być na stałe związany z danym komputerem (statyczny) lub przydzielony mu na dane połączenie (dynamiczny),

  • 3. protokół SSL - specjalny standard przesyłania danych w Internecie, w którym transmisja jest kodowana, w odróżnieniu od zwykłego przesyłania, gdzie transmisja odbywa się otwartym tekstem.

  • I. Administrator i Inspektor Danych Osobowych

    Administratorem danych dotyczących Użytkowników gromadzonych z wykorzystaniem Serwisu jest:

    PPM Roman Janowczyk
    ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 18/3
    80-041 Gdańsk
    ppm@openprojects.com.pl

    Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Użytkowników Serwisu jest:
    Roman Janowczyk
    ppm@openprojects.com.pl

  • II. Gromadzenie danych

    W zakresie korzystania z Serwisu przez Użytkownika przechowujemy zapytania http kierowane do serwera. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL i dotyczą:

    • publicznego adresu IP urządzenia końcowego, z którego nadeszło zapytanie;

    • nazwy stacji Użytkownika – identyfikacja realizowana przez protokół http, o ile jest możliwa;

    • nazwy Użytkownika podawana w procesie autoryzacji;

    • czasu nadejścia zapytania;

    • pierwszego wiersza żądania http;

    • kodu odpowiedzi http;

    • liczby wysłanych przez serwer danych;

    • adresu URL strony poprzednio odwiedzanej przez Użytkownika (tzw. referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez zewnętrzny odnośnik;

    • informacji o przeglądarce Użytkownika;

    • informacji o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji http.

    Powyżej wskazane dane nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony Serwisu. Serwisy nie zbierają w sposób automatyczny żadnych informacji za wyjątkiem informacji zawartych w plikach Cookies. Gromadzone w ten sposób informacje wykorzystywane są m.in. do:

    • zarządzania Serwisem;

    • stwierdzania ewentualnych zagrożeń bezpieczeństwa;

    • badania zagregowanego ruchu Użytkowników w ramach Serwisu oraz w celach statystycznych, w tym z wykorzystaniem narzędzi Google Analytics jedynie w przypadku gdy dodatkowo prowadzone są kampanie;

    Użytkownik w zakresie korzystania z funkcjonalności Serwisu może jednak zostać poproszony o podanie następujących danych osobowych:

    • imię i nazwisko;

    • adres poczty elektronicznej (adres e-mail);

    • numer telefonu;

    • adres i nazwa firmy;

    • treść wiadomości kontaktowej.

    Podanie danych wskazanych powyżej jest dobrowolne, jednak bez ich podania może nie być możliwe korzystanie z Serwisu w zakresie funkcjonalności, które tego wymagają, prawidłowego świadczenia naszych usług, lub aby spełnić wymagania określone przepisami prawa, których musimy przestrzegać

  • III. Przetwarzanie danych

    Zebrane dane przechowywane są przez czas nieokreślony jako materiał pomocniczy służący do administrowania Serwisem. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem oraz siecią Serwisu. Na podstawie plików logów mogą być generowane statystyki stanowiące pomoc w administrowaniu. Zbiorcze podsumowania w postaci takich statystyk nie zawierają żadnych cech identyfikujących osoby odwiedzające serwis.

    Zebrane za pośrednictwem Serwisu dane dotyczące Użytkownika mogą być wykorzystane w celu ustalania dostosowania zawartości Serwisu do potrzeb Użytkownika, w celu udzielenia odpowiedzi na skierowane z wykorzystaniem formularza kontaktowego zapytanie przez Użytkownika, a także w celu ukształtowania, zawarcia, zmiany lub rozwiązania umowy pomiędzy PPM Roman Janowczyk a Użytkownikiem oraz zrealizowania umowy.

    Gromadzone dane osobowe Użytkowników nie są przekazywane organizacjom międzynarodowym czy do państw trzecich. Dane osobowe mogą być przetwarzane przez inne podmioty zgodnie z prawem Unii lub prawem krajowym.

    Dane osobowe zebrane za pośrednictwem formularzy, na które Użytkownik wyraził zgodę przetwarzane są w celu i okresie niezbędnym do prawidłowego obsłużenia zadania. Szczegóły określają odpowiednie klauzule znajdujące się pod konkretnymi formularzami.

  • IV. Prawa Użytkownika

    Użytkownik w zakresie procesu przetwarzania jego danych posiada uprawnienia:

    • dostępu do danych;

    • sprostowania danych;

    • usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;

    • do przenoszenia danych osobowych;

    • do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu, jeżeli uprzednio wyraziłeś taką zgodę;

    • wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  • V. Retencja i usuwania danych

    Retencja i usuwanie danych osobowych
    Dane osobowe użytkowników są przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zgromadzone, zgodnie z poniższymi zasadami:


    1. Użytkownicy wersji demo:

      - Dane są usuwane automatycznie po upływie 2 tygodni od momentu skasowania konta.

      - Na życzenie użytkownika dane mogą zostać usunięte natychmiast, po przesłaniu odpowiedniej prośby na adresy: support@konektosmart.pl, ppm@openprojects.com.pl.

    2. Klienci biur rachunkowych:

      - Dane klientów biur rachunkowych są usuwane natychmiast po skasowaniu konta klienta przez biuro rachunkowe. Dostęp do aplikacji mobilnych:

      - iOS: [Pobierz aplikację na iOS]
      - Android: [Pobierz aplikację na Android]
      - Huawei: [Pobierz aplikację na Huawei]
      zostaje natychmiast zablokowany.

      Dodatkowo prośbę o skasowanie konta użytkownicy tych aplikacji mogą wysyłać na adresy e-mail: support@konektosmart.pl, ppm@openprojects.com.pl.


      W przypadku zgłoszenia przesłanego do nas, skontaktujemy się z odpowiednim biurem rachunkowym, poinformujemy ich o prośbie użytkownika i przystąpimy do usunięcia konta zgodnie z ich decyzją. Warunkiem usunięcia jest wysłanie prośby o usunięcie z adresu e-mail zarejestrowanego w systemie.

    3. Dane wymagane do celów księgowych:

      - Dane ogólnodostępne, niezbędne do wystawienia faktury końcowej (np. nazwa firmy, NIP), są przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego, nawet po usunięciu konta.

    4. Procedura usunięcia danych:

      - Wnioski o usunięcie danych można przesyłać na adresy: support@konektosmart.pl, ppm@openprojects.com.pl.

      - Dane zostaną usunięte w określonym czasie, zgodnie z zasadami opisanymi powyżej.

      - Po usunięciu danych w systemie użytkownik otrzyma potwierdzenie na podany adres e-mail.

    Dodatkowe informacje:

    W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących retencji danych, prosimy o kontakt pod adresami: support@konektosmart.pl, ppm@openprojects.com.pl.