Polityka prywatności
Szanujemy prawo do prywatności kontaktujących się z nami osób, w szczególności dbamy o ochronę Państwa danych osobowych oraz stosujemy odpowiednie rozwiązania organizacyjne i techniczne zapobiegające ingerencji w Państwa prywatność przez osoby trzecie. Nasze działania są ukierunkowane na zagwarantowanie Państwu poczucia pełnego bezpieczeństwa na poziomie odpowiednim do obowiązującego prawa, w tym:
-
1. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej RODO);
-
2. ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
-
3. ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne.
Poniżej prezentujemy Politykę prywatności stosowaną przez serwis KonektoSmart. W naszym serwisie znajdą Państwo również informacje dotyczące Polityki cookies oraz Klauzule informacyjne związane z ochroną danych osobowych.
Polityka prywatności w serwisie internetowym KonektoSmart
Niniejszy dokument dotyczy przetwarzania oraz ochrony danych osobowych dotyczących Użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z serwisu Konekto Smart (zwany dalej „Serwisem”).
Szanujemy prawo do prywatności Użytkowników naszego Serwisu. W szczególności dbamy o ochronę ich danych osobowych oraz stosujemy odpowiednie rozwiązania organizacyjne i techniczne zapobiegające ingerencji w prywatność Użytkowników przez osoby trzecie. Nasze działania są ukierunkowane na zagwarantowanie Użytkownikowi poczucia pełnego bezpieczeństwa na poziomie odpowiednim do obowiązującego prawa.
Korzystanie z Serwisu jest realizowane za pomocą bezpiecznego protokołu SSL, który istotnie zwiększa ochronę transmisji danych w sieci Internet.
Użytkownikom bezpośrednie dotarcie do innych stron internetowych bądź też podczas korzystania z Serwisu w urządzeniu Użytkownika mogą być dodatkowo umieszczone pliki Cookies pochodzące od innych podmiotów w szczególności od dostawców takich jak: Facebook, Google, w celu umożliwienia Państwu skorzystania z funkcjonalności Serwisu zintegrowanych z tymi serwisami. Każdy z dostawców określa zasady korzystania z plików Cookies w swojej polityce prywatności w związku z czym nie mamy wpływu na prowadzoną przez dostawców politykę prywatności oraz wykorzystywania plików Cookies.
Ze względów bezpieczeństwa zalecamy, aby przed skorzystaniem z zasobów oferowanych przez inne strony internetowe lub serwisy, każdy Użytkownik zapoznał się z dokumentem dotyczącym polityki prywatności oraz wykorzystywania plików Cookies, jeżeli zostały one udostępnione, a w razie ich braku skontaktował się z administratorem danej strony lub serwisu w celu uzyskania informacji w tym zakresie.
Słowniczek pojęć:
-
1. log systemowy - jest to informacja, jaką przekazuje serwerowi komputer Użytkownika przy każdym połączeniu, może zawierać różne dane (np. adres IP), z których można mniej lub bardziej dokładnie ustalić skąd nastąpiło połączenie,
-
2. adres IP - indywidualny numer, który z reguły posiada każdy komputer podłączony do Internetu, adres IP może być na stałe związany z danym komputerem (statyczny) lub przydzielony mu na dane połączenie (dynamiczny),
-
3. protokół SSL - specjalny standard przesyłania danych w Internecie, w którym transmisja jest kodowana, w odróżnieniu od zwykłego przesyłania, gdzie transmisja odbywa się otwartym tekstem.
-
I. Administrator i Inspektor Danych Osobowych
Administratorem danych dotyczących Użytkowników gromadzonych z wykorzystaniem Serwisu jest:
PPM Roman Janowczyk ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 18/3 80-041 Gdańsk ppm@openprojects.com.plInspektorem Ochrony Danych Osobowych Użytkowników Serwisu jest: Roman Janowczyk ppm@openprojects.com.pl
-
II. Gromadzenie danych
W zakresie korzystania z Serwisu przez Użytkownika przechowujemy zapytania http kierowane do serwera. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL i dotyczą:
-
• publicznego adresu IP urządzenia końcowego, z którego nadeszło zapytanie;
-
• nazwy stacji Użytkownika – identyfikacja realizowana przez protokół http, o ile jest możliwa;
-
• nazwy Użytkownika podawana w procesie autoryzacji;
-
• czasu nadejścia zapytania;
-
• pierwszego wiersza żądania http;
-
• kodu odpowiedzi http;
-
• liczby wysłanych przez serwer danych;
-
• adresu URL strony poprzednio odwiedzanej przez Użytkownika (tzw. referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez zewnętrzny odnośnik;
-
• informacji o przeglądarce Użytkownika;
-
• informacji o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji http.
Powyżej wskazane dane nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony Serwisu. Serwisy nie zbierają w sposób automatyczny żadnych informacji za wyjątkiem informacji zawartych w plikach Cookies. Gromadzone w ten sposób informacje wykorzystywane są m.in. do:
-
• zarządzania Serwisem;
-
• stwierdzania ewentualnych zagrożeń bezpieczeństwa;
-
• badania zagregowanego ruchu Użytkowników w ramach Serwisu oraz w celach statystycznych, w tym z wykorzystaniem narzędzi Google Analytics jedynie w przypadku gdy dodatkowo prowadzone są kampanie;
Użytkownik w zakresie korzystania z funkcjonalności Serwisu może jednak zostać poproszony o podanie następujących danych osobowych:
-
• imię i nazwisko;
-
• adres poczty elektronicznej (adres e-mail);
-
• numer telefonu;
-
• adres i nazwa firmy;
-
• treść wiadomości kontaktowej.
Podanie danych wskazanych powyżej jest dobrowolne, jednak bez ich podania może nie być możliwe korzystanie z Serwisu w zakresie funkcjonalności, które tego wymagają, prawidłowego świadczenia naszych usług, lub aby spełnić wymagania określone przepisami prawa, których musimy przestrzegać
-
-
III. Przetwarzanie danych
Zebrane dane przechowywane są przez czas nieokreślony jako materiał pomocniczy służący do administrowania Serwisem. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem oraz siecią Serwisu. Na podstawie plików logów mogą być generowane statystyki stanowiące pomoc w administrowaniu. Zbiorcze podsumowania w postaci takich statystyk nie zawierają żadnych cech identyfikujących osoby odwiedzające serwis.
Zebrane za pośrednictwem Serwisu dane dotyczące Użytkownika mogą być wykorzystane w celu ustalania dostosowania zawartości Serwisu do potrzeb Użytkownika, w celu udzielenia odpowiedzi na skierowane z wykorzystaniem formularza kontaktowego zapytanie przez Użytkownika, a także w celu ukształtowania, zawarcia, zmiany lub rozwiązania umowy pomiędzy PPM Roman Janowczyk a Użytkownikiem oraz zrealizowania umowy.
Gromadzone dane osobowe Użytkowników nie są przekazywane organizacjom międzynarodowym czy do państw trzecich. Dane osobowe mogą być przetwarzane przez inne podmioty zgodnie z prawem Unii lub prawem krajowym.
Dane osobowe zebrane za pośrednictwem formularzy, na które Użytkownik wyraził zgodę przetwarzane są w celu i okresie niezbędnym do prawidłowego obsłużenia zadania. Szczegóły określają odpowiednie klauzule znajdujące się pod konkretnymi formularzami.
-
IV. Prawa Użytkownika
Użytkownik w zakresie procesu przetwarzania jego danych posiada uprawnienia:
-
• dostępu do danych;
-
• sprostowania danych;
-
• usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
-
• do przenoszenia danych osobowych;
-
• do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu, jeżeli uprzednio wyraziłeś taką zgodę;
-
• wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
-
-
V. Retencja i usuwania danych
Retencja i usuwanie danych osobowych Dane osobowe użytkowników są przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zgromadzone, zgodnie z poniższymi zasadami:
-
Użytkownicy wersji demo:
- Dane są usuwane automatycznie po upływie 2 tygodni od momentu skasowania konta.
- Na życzenie użytkownika dane mogą zostać usunięte natychmiast, po przesłaniu odpowiedniej prośby na adresy: support@konektosmart.pl, ppm@openprojects.com.pl.
-
Klienci biur rachunkowych:
- Dane klientów biur rachunkowych są usuwane natychmiast po skasowaniu konta klienta przez biuro rachunkowe. Dostęp do aplikacji mobilnych:
- iOS: [Pobierz aplikację na iOS]
- Android: [Pobierz aplikację na Android]
- Huawei: [Pobierz aplikację na Huawei]
zostaje natychmiast zablokowany.
Dodatkowo prośbę o skasowanie konta użytkownicy tych aplikacji mogą wysyłać na adresy e-mail: support@konektosmart.pl, ppm@openprojects.com.pl.
W przypadku zgłoszenia przesłanego do nas, skontaktujemy się z odpowiednim biurem rachunkowym, poinformujemy ich o prośbie użytkownika i przystąpimy do usunięcia konta zgodnie z ich decyzją. Warunkiem usunięcia jest wysłanie prośby o usunięcie z adresu e-mail zarejestrowanego w systemie.
-
Dane wymagane do celów księgowych:
- Dane ogólnodostępne, niezbędne do wystawienia faktury końcowej (np. nazwa firmy, NIP), są przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego, nawet po usunięciu konta.
-
Procedura usunięcia danych:
- Wnioski o usunięcie danych można przesyłać na adresy: support@konektosmart.pl, ppm@openprojects.com.pl.
- Dane zostaną usunięte w określonym czasie, zgodnie z zasadami opisanymi powyżej.
- Po usunięciu danych w systemie użytkownik otrzyma potwierdzenie na podany adres e-mail.
-
Użytkownicy wersji demo:
Dodatkowe informacje:
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących retencji danych, prosimy o kontakt pod adresami: support@konektosmart.pl, ppm@openprojects.com.pl.